Ocena Wellness

SPRAWDŹ CZY JESTEŚ W DOBREJ FORMIE

Twoje imię i nazwisko (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

1. Czy w Twojej Diecie przeważają posiłki zawierające drób, chude mięso, ryby i białko roślinne nad kotletami schabowymi i innym czerwonym mięsem?
TAKNIE

2. Czy zjadasz minimum pięć porcji kolorowych warzyw i owoców dziennie?
TAKNIE

3. Czy w Twojej diecie jest więcej produktów pełnoziarnistych (chleb, makaron, brązowy ryż) niż zwykłego makaronu, ryżu i białego pieczywa?
TAKNIE

4. Czy zjadasz ryby oceaniczne i inne owoce morza przynajmniej trzy razy w tygodniu?
TAKNIE

5. Czy unikasz spożywania potraw smażonych, sosów, masła i margaryny?
TAKNIE

6. Czy Twój układ pokarmowy nie odczuwa żadnych problemów z niestrawnością i regularnym wypróżnianiem?
TAKNIE

7. Czy poświęcasz minimum 30 minut na ćwiczenia przynajmniej trzy razy w tygodniu?
TAKNIE

8. Czy codziennie masz czas na przygotowanie zbilansowanych posiłków zamiast kupowania półproduktów i jedzenia na wynos?
TAKNIE

9. Czy unikasz napoi gazowanych i wysokokalorycznych przekąsek?
TAKNIE

10. Czy nie masz problemów z zatrzymywaniem wody w organizmie i wzdęciami?
TAKNIE

11. Czy wypijasz przynajmniej 8 szklanek wody dziennie?
TAKNIE

12. Czy spożywasz dzienna zalecana dawkę wapnia 800 mg?( głównie produkty nabiałowe i mleczne , brokuły, sardynki, żeby dostarczyć wystarczającą ilość wapnia należy spożyć min 3 jednostki wapnia, jedna jednostka to np. 1 szklanka mleka)
TAKNIE

13. Czy masz wystarczająco dużo energii i odpowiedni poziom koncentracji do sprostania codziennym wyzwaniom?
TAKNIE

14. Czy spożywasz regularnie 4 posiłki dziennie o stałej porze?
TAKNIE

TERAZ POLICZ ILE UZYSKAŁEŚ ODPOWIEDZI NA "TAK"

TAK=1 , NIE= 0

Wpisz sumę swoich punktów

PUNKTACJA OCENY WELLNESS

od 0 - 6 punktów - Niska ( należy szybko zmienić styl odżywiania i skorzytać z pomocy trenera Wellness lub dietetyka)

7-10 punktów - Średnia ( należy zwrócić uwagę na obszary wymagajace poprawy i świadomie dążyć do zmian)

11-14 punktów - Wysoka ( Gratulacje to znaczy, że odzywiasz się świadomie i nalezycie dbasz o Swój organizm)

Jeżeli chcesz o coś zapytać wpisz swoje pytania

UWAGA! Jeżeli uzyskałeś poniżej 10 punktów wyślij do Nas powyższe wyniki otrzymasz pomocne zalecenia jak można poprawić Twój spoób odżywiania i Twoja kondycję.

4 odpowiedzi na „Ocena Wellness

  1. anna pisze:

    mam 120 kl i 46 lat życia, jadam 1 lub 2 razy dziennie, lubię warzywa i…słodycze, bardzo mało się ruszam…brak mi sił i energii do jakiejkolwiek aktywności fiz.

    • Małgorzata Wróblewska pisze:

      Nie ma sytuacji bez wyjścia! Jeżeli Pani chce chętnie pomożemy pozbyć się zbędnych kilogramów. Z tego co Pani pisze popełnia Pani zasadniczy bład jezeli chcodzi o ilośc posiłków! W Pni przypadku nalezy jeśc regularnie 5 posiłków kazdego dnia to pomoże wykorzytać zdolności metabolizmu do spalania dostarczanych kalorii, obecnie Pani metabolizm w związku z brakiem energii nie pracuje. Jeżeli jest Pani zaintersowana skorzytaniem z naszych usług prsze o wypełnienie formularza konsultacyjnego w miescu kod promocyjny prszę wpisać RECEPTA http://akademia.interwellness.pl/analiza-wellness/

  2. renata pisze:

    witam. mam 33 lata. jestem dosc otyla osoba. pracuje na pelny etat. nie zawsze mam czas cos zjesc a jezeli juz znajde ten czas jjem szybko i nie wazne co byle tylko zaspokoic glod. problem jest w tym ze ze wzgledu na prace nie mam mozliwosci jadania o stalych porach. staram. staram sie miecw swojej diecie duzo warzyw owocow posilki gotowane a nie smazone ale roznie z tym jest. wiele razy zaczynalam diety znam je wszystkie juz na pamiec. wiem ze dieta to nie glodzenie a odpowiednio dobrane posilki i ruch. jezeli ktos mogl by doradzic jak ukladac posilki bede wdzieczne. dodam tez ze mam niedoczynnosc tarczycy.

Dodaj komentarz